Team-helg!

I helgen har vi haft träningar med teamet. Linda kunde inte komma så det var Ebba som höll i hoppträningen. Det har varit en toppenträning med jättebra övningar. Verkligen behövligt. Sådant som verkligen fattas i Pradus träning och som vi måste jobba mycket mer med.

I lördags råkade jag för första gången trilla av Pradus. Vi kom in lite fel i en stuts och hon hoppade så fruktansvärt högt över hindrena, så jag tappade balansen och hamnade på sniskan. Sen kom det en kurva direkt efter stutsen och jag hamnade framme på halsen. Satt och red på hennes hals flera meter innan hon vek huvudet och jag flög åt sidan. Haha! Gjorde i och för sig rätt ont då hon råkade kliva lite på min höft, så nu har jag två fina broddmärken där och några skrubbsår på armbågarna. Ja..så kan det gå. Pradus var så himla söt när jag hade trillat av, för hon stannade brevid mig och drog ner huvudet för att kolla vart jag hade tagit vägen. Ungefär som att hon kollade om jag var ok.

Men träningen för övrigt har gått ganska bra. Vi har lite att jobba på, men vi har fått mycket bra hjälp i helgen, så det är bara att nöta vidare nu.

Kommer en liten film inom kort ! Bjuder på en bild så länge :) 



/ Carolina


Kommentarer
Anonym

fin bild!! hon hoppar bra där..

2012-03-05 @ 14:33:09
Moa Kauppila

Fin blogg, hoppas att du får en bra dag!

2012-03-07 @ 08:38:53
URL: http://moakauppila.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0