Less

Var till Mora och tävlade imorse. Det var jätteblött överallt och banan låg under ganska mycket vatten. Pradus skötte sig kanon på framhoppningen, fast det var så geggigt och stora vattenmassor. Men inne på banan fungerar ingenting. Hon gjorde samma sak som förra gången. Stannar på första hindret och sedan går det inte ens att komma fram till första hindret, för att hon tvärstannar flera meter innan och börjar hoppa runt. Känns helt hopplöst. Strök mig från andra klassen eftersom det känns helt meningslöst att rida. Jag ska ringa till veterinären på måndagmorgon och be att få komma med henne. För en undersökning att allt står rätt till fortfarande. Kanske känner hon av sin förra skada eller så har det blivit något annat fel. Jag vet inte. Upplever inget konstigt med henne för övrigt och hon sköter sig bra i träningen. Men det känns iallafall nödvändigt att kolla upp henne igen, för att eventuellt kunna utesluta skada om det skulle vara så. Har hon ont, så finns det iallafall en naturlig förklaring till hennes beteende. Annars är det något vi får försöka ta oss ur, för då är det något hon har fått för sig och börjat sätta i system.

Känns verkligen jättetråkigt och jag blir så less ! Jag håller alla tummar i världen för att hon inte dragit på sig ytterligare en skada. Då finns risk för att vi missar även denna säsong...!

/ Carolina



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0