Team-träning.

Träningen i helgen gick bra. Det var väldigt skoj att sitta på Paz igen efter väldigt lång tid. Jag red henne under lördagen. Vi red lite över bommar och la in lite hinder. Lydnad och kontroll. Paz skötte sig bra även om lydnad och sådan typ av markarbete inte är hennes grej. Hon är ganska het och vill inte gärna lägga in trav. Men eftersom vi haft ganska många år tillsammans, så är vi så synkade vid det här laget, så det är som att backa tillbaka några år och det känns som det var igår. Paz är iallafall en riktig "krut-kärring", hihi !

Middagen på kvällen var väldigt trevlig. Vi pratade mål och planering under året. Mitt första mål just nu är ju att få Pradus frisk. Det är liksom nummer ett och en förutsättning. Men sedan är det bara att träna,träna,träna! Motiverad till tusen nu. Vi filmade även träningen under lördagen, så det fick stå och rulla under kvällen så alla kunde kolla och diskutera kring det osv.

Liten filmsnutt från i lördags:



Denna film är från en tävling på Lugnet, Falun där jag och Paz kom 2:a i L:A 2006. 6 år sedan...tjoho ! Man kan höra hur jag ryter åt henne på ett hinder, för att vi kommer lite stort på det. Haha!



/ Carolina


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0